Skånerunt med klassen.

Klockan åtta idag gick bussen från skolan och vi började vår lilla tripp mot Ystad. Jag bussguidade mellan Hörby och Sjöbo och det gick väl hyffsat bra, lite nervöst och så men nästa gång gör jag det bättre. Vid elva var vi i Ystad och då blev det en rundvandring där, jag och Louise guidade om Ystadsteatern och det där emot gick alldelles utmärkt!  Sen efter Ystad körde vi till Svedala och i Svedala var vi på Swedala Outlet hade varit kul om man haft pengar dock trodde jag det var mycket större än vad det var..

Sen körde vi hem igen efter en mycket lyckad dag, alla var jätte duktiga på att guida och planeringen gick som den skulle. När jag kom hem gick jag en runda med Kajsa riktigt skönt att få prata hade många tankar som jag inte ville behålla för mig själv. Och då är det ju skönt att dela dem med en vän.

Nu är jag typ helt död är riktigt trött efter denna vecka, har ändå sovit ganska mycket men skolan och att plugga tar hårt på krafterna så då är det ju skönt att man är ledig fredag,lördag,söndag,måndag och tisdag klå det om ni kan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0