Plugg dag.

Idag har jag ju som sagt varit ledig men bara för det har jag inte legat och slappat och glott på tv. Nej för när jag vaknade efter 11 timmars sömn var jag på bra humör och kände för att plugga kanske inte men jag var tvungen. Så jag har pluggat i kanske 4 timmar nu och har fått gjort en hel del: Buss och plats guidningen är färdig skrivna, samhällsprovet är inskrivet på datorn och jag har även tränat på det, romananalysen är klar och jag har gjort några frågor på buddismen och hinduismen dock är jag inte klar med dem ännu men det får jag ta i morgon eller övermorgon.

Känns grymt skönt så snart ska jag unna mig lite tacos, har skippat min promenad idag för det var ju så hemskt tråkigt väder när jag vaknade i morse, och nu är det mörkt så har ingen aning om vad det är för väder men antar att det inte är något promenad väder. Okej det är alltid promenad väder för vad brukar man säga det finns inget dåligt väder utan bara dåliga kläder haha.

Ikväll blir det fika med Kajjan, antagligen tittar vi nog in på något uteställe också alltid roligt att träffa folk men någon dricka blir det absolut inte tal om. Ha en bra fredag för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0