Paus i pluggandet.

Nu är jag hemkommen från Johanna fast det har jag varit ett bra tag. Och jag har hunnit med att äta lite god lunch som min bror lagade också har jag även hunnit svara på alla frågor om Hindusim och Buddism som jag har prov på i övermorgon som sagt, enbart 4 sidor jag ska lära mig utan till kommer nog gå alldelles utmärkt hm.. Får hoppas på det iallafall.

Förtillfället sitter jag bara och stirrar in i skärmen orkar inte göra arbetet, det finns bra fakta i häftet vi har fått men jag har ingen aning om hur jag ska skriva det för att det ska bli bra. Men så småning om kommer jag väl på något.
                                                                                                               
                                                                    



MUUUUUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0