Party fredag & mys lördag.

Efter mycket om och men igår så blev det fest till slut ändå. Förfest hos Metsi med Angie,Lullan,Metsis bror och självklart Metsi själv. Och det var mycket trevligt, vid halv tolv begav vi oss ner till stan. Skulle till Tivoli men kön var hur lång som helst och klockan var efter tolv så vi pallade ej köa & betala 80 kr så vi gick till Steak House drog några shottar sen vidare till Crom woho party! Nej men det var faktiskt jätte kul tack så mycket för igår tjejer och alla andra!

Idag mådde jag dock som en överkörd padda, fy farao länge sedan jag var så här bakis och min förskylning var tusen gånger värre idag. Så jag har knappt gjort någoting alls idag orkade inte ens sitta vid datorn, så jag har sovit och nu ikväll har jag bara tittat film med mamma & pappa och det var länge sedan så det var skönt att bara vara hemma.

Nu ska jag sova för i morgon väntar en dag full med plugg & julskyltning med Kajjan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0