One foot wrong!

Att komma på vad mitt tal skulle innehålla var lättare sagt än gjort och att hitta en text som passade i hop med någon annan i texthäftet var inte heller det lättaste. Jag letade texter i typ 2 timmar sen gav jag upp. Får fortsätta i morgon för jag pallar verkligen inte mer idag, hoppas det går bättre i morgon också.

I morgon är vi lediga fick jag reda på under eftermiddagens gång och det är ju super skönt, fast helt lediga är vi faktiskt inte. Vi har fått uppgifter som handlar om turism också ska vi jobba med vårt projekt och det behövs verkligen. Men det är skönt ändå att man gå upp när man vill och gå runder hela dagen i nattlinne bara man får något gjort.

Nej om man skulle bege sig till typ sängen men först ska jag knarka nässpray har blivit riktigt förskyld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0