Maybe i will

Gårdagen började med att jag vaknade av telefonen alldelles för tidigt enligt mig trodde självklart att det var Louise eftersom hon hotat med att ringa och väcka mig, men det var inte hon.. Det var någon annan dum jävel haha!

Vid två tiden åkte jag in till stan för att simma med min pappa och det var jobbigt ja fy farao, trodde jag skulle dö efter två längder men det gjorde jag inte så jag simmade 38 till alltså 1000 meter. Sen träffade vi mojjan också gick vi tre och åt kina mat, fyra små rätter och friterad banan till efterrätt det satt fint det. På kvällen gick jag hem till bästaste Louise och lite senare kom även Kajjan babe och vi tittade på idol och mös.

Nu är jag nästan precis hemkommen från öppethus, okej har vatt hemma i en timme men ändå. Och öppethuset var väl inte så mycket att hänga i granen, nej men det var trevligt go Rönnowska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0