Måndag hela dagen lång.

Inte min favoirt dag i dag precis men snart är den över. Och den har väl inte varit så farlig förutom att skolan var grymt onödig att gå till som vanligt. Tycker aldrig vi gör något längre och gör vi något är det oftast helt onödigt, nej lärarna får ta och skärpa till sig.

Efter skolan träffade jag Johannipanni och sedan var jag hos tandläkaren och det gick alldelles utmärkt YES äntligen inga hål men det kan knappast bero på att jag äter mindre socker eller så för det gör jag verkligen inte. Men mina tänder kanske har blivit starkare haha. Sen åkte jag till Minneslunden med min mamma för Morfar hade fyllt/fyller 78 år idag. Så vi la en fin blomma och tittade på de andra fina blommarna. Nu har jag nyss käkat middag och ska ut och gå med kajjan babe så vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0