Lovely day.

Idag har jag varit på ett bra humör faktiskt bättre än vanligt, vi hade sovmorgon i morse och det gör mig alltid glad när jag får sova länge och slippa gå upp när det fortfarande är mörkt. Sen att skolan var hur slapp som helst gjorde ju det inte saken sämre heller, också fick jag, Louise och Fredrica något gjort på vårat projekt för en gångsskull! Sen att vår lärare säger att vi är lediga i morgon gör ju alting jätte bra haha ;D Gud vad jag är positiv men det är bara bra.

Och nästan hela dagen har jag spenderat med min underbara vän Louise, hon får mig alltid att skratta och le jag mår som bäst när jag är i din närhet. Så som det är nu vill jag alltid att det ska vara. Nu ikväll träffade jag min andra underbara vän Kajsa och vi gick vår vanliga promenix här ska vi jävlar i det förbränna fett hehe!

Tvn see ya!

Kommentarer
Postat av: Lollolis din fis bästa vän

Älskar dig! :)





ps.. jag var busig idag, drack en stoooor cola när vi fikade, så mycket fett brände jag? ds.



HAHA

2008-11-13 @ 23:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0