Lördag hela dagen lång.

Igår blev det en snabb liten fika med Kajjan men vi kunde inte stanna det var så varmt så vi höll på att omkomma och mitt kaffe var så äckligt, nej viva nu får ni ta och skärpa er. Så vi gick hem till Robban och Simon där var bland annat Metsi, Lina & Frida var och det var mycket trevligt som alltid hemma hos dem. Sen blev det utgång men en nykter sådan jag och Kajjan var på Steak House precis hela kvällen haha men jag hade faktiskt kul trots att jag var nykter men det är väl klart man kan ha det! Träffade en massa roliga människor men en sak är ganska jobbig det är när folk är sådär äckligt fulla och odrägliga och sånna fanns det gott om igår.

Idag har jag cyklat och åter cyklat i denna jävla blåsten ofrivilligt dessutom, jag hatar egentligen att röra på mig. Jag vill bli körd från punkt ett till två om ni fattar vad jag menar men det funkar inte riktigt alltid så. Arg som ett bi var jag också shit måste skaffa bättre tålamod undrar hur man gör det? Vart hittar man tålamodet? Bra fråga. Men nu är jag glad i allafall okej inte riktigt glad för ikväll ska jag på fest Pesas och Lindas 18 års fest. Och det är ju kul men jag vill festa precis som alla andra visst kan jag det, men jag ska upp halv åtta i morgon och ja sen blir man tjock av alkohol också. Det var nog den största anledningen till att jag inte ska dricka eller hur var det nu?

Aja skit samma, ses i dimman kanske? Alla andras dimma i allafall haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0