Lista

dagens låt: Gabriella Cilmi - sweet about me
dagens frisyr: nersläppt och ovegjort
dagens smink: ingeting ännu
dagens klädsel: stor t-shirt och trosor
dagens roliga händelse: inget sådär jättekul har inträffat ännu men ikväll?
dagens planer: halloweenpartaj hos Lina
dagens vill ha: klänning till Johannas 18års fest
dagens drog: snytepapper haha
dagens tråkigaste: att jag är trött när jag äntligen mår bättre
dagens måste: duscha, fixa hår, sminka och bla bla
dagens dricka: energi dryck fina grejer
dagens mat: mackor woho men ikväll blir det god mat ;D
dagens kärlek: kärlek? mina vänner såklart ni är min kärlek & min familj
dagens mående: förskyld & trött men annars bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0