Let It Rock

Halloweenmiddagen hos Lina blev jätte bra: god mat & trevligt sällskap, vid tio tiden bar det av ner till stan till Stinsen favvostället och där var det fullt ös medvetslös! Sen gick jag och Kajsa till stammis stället Steak House haha pallar inte skit tradigt. Men palla Crom nej palla Helsingborgs uteställen överhuvudtaget nej, ge mig fredag och Johannas 18 års fest på Cardinal, det kommer bli däremot bli ett jävla ös och kul med hoppas jag men det tror jag.

Igår blev det efterlängtat mys tillsammans med Louise, bara hon och jag :)

Idag har jag varit i staden med Kajjan vi åt först på Österns pärla redigt gott var det, har varit sugen på Kina mat hur länge som helst nu så det var på tiden att jag fick det. Sen gick vi en lång runda i stan ;) Och Kajsa fick med sig en massa hem, jag köpte enbart en liten början till min present till Johanna.
 
Nu ska jag snart titta på Färjan sen typ sova nej men glor väl på något på teven så  ha en bra kväll för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0