Klassfest & Utgång

Klassfesten hos Frida blev hur lyckad som helst, förutom att inte ens hälften var där men vadådå? Vi kan ha kul utan dem. Vi åt tacos och folk drack sig berusade men det är så det ska vara, själv körde jag på vatten och mådde faktiskt bättre senare under kvällen. Så det blev en liten utgång först Crom sen gick jag till Steak House och träffade min kära Kajsa :) Dock var det inte så mycket folk på de "vanliga" ställena senare på kvällen eftersom alla var på Tempel där det var halloween fest. Klassfesten var som sagt riktigt bra och rolig men utgången var väl inte den bästa men det kommer ju en dag idag också.

Nu på dagen har jag ingen aning om vad jag ska göra ska iallafall gå och lägga mig snart en stund igen, fattar inte varför jag vaknar så tidigt efter 6 timmars sömn är man inte utvilad. Aja ikväll blir det halloween middag hos Lina och sen ska vi ut förmodligen, kommer bli redigt bra tror jag ;D     
                                                               




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0