Julskyltning på Råå.

Igår blev det förfest hos Louise med Kajsa, Linda och Metsi sen blev det en nykter utgång och det var hur kul som helst!


Vid fyra idag kom Louise och Lina till mig och vi drack glögg och mös tillsammans innan julskyltningen, sen gick vi och pesa som kom lite senare ner till Råå. Först var vi i Kyrkan en liten sväng och tittade på Metsi som sjunger i Gospelkören och det var fint dem sjöng jättte fint men jag gillar absolut inte sådant som har med gudtjänster att göra alltså böner. Fast den ena hade faktiskt ett fint budskap om till exempel barnprostitution & fattigdom.

Efter att vi varit i kyrkan begav vi oss ut i kylan igen och tittade runder lite åt hamburgare och sen var det dags för tomtetåget. Så nu har den rätta julkänslan kommit.

Nu är jag hos min baby Johanna vi myser och tittar på tv, Erik och Mackan är bara för roliga haha se det på 6:an klockan halv nio varje söndag om ni inte sett det tidigare absolut värt att se. Antar att vi ska lägga oss snart eftersom Johanna ska till skolan i morgon men det ska bli skönt är sjukt trött så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0