If you don´t mean it

Så nu har skolan också dragit igång igen efter höstlovet och det är väl inte så hemskt det är som vanligt inte så mycket och göra och ganska tråkigt men va fan man får stå ut. Nu är det ju snart bara 6 veckor kvar till jullovet det går snabbt!

Igår kan jag inte komma ihåg att jag gjorde något jätte speciellet fick iallafall hem min klänning som jag ska ha på Johannas fest och den var riktigt nice så det var ju jätte bra, nu vet jag iallafall vad jag ska ha på mig och då är ett stort problem löst hehe. Just det igår var jag ju och åt lite med Mamma och Jessica och sen hämtade vi lite flyttkartonger hos mammas bror, ja vi ska flytta för er som inte visste det till Råå. Ska bli jätte trevligt tycker jag blir inflyttning i December eller Januari.

Och idag har jag bara legat hemma och frösit fy farao vad kallt det har blivit, en liten promenad med Kajsa har jag också hunnit med. Nu kallar duschen sen ska jag slänga mig i soffan och glo tv sen är det sängen som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0