I don´t believe it.

Nu när jag loggade in på bloggen möttes jag av en gullig kommentar av min kära vän Johanna och det är sådant man blir så glad av.

Har faktiskt kommit en liten bit på vägen med mitt tal men inte så lång som jag hade önskat, men som sagt har ju helgen på mig så det löser sig. Idag har jag inte förutom att sitta här åstakommit ett skit.. Joo jag har varit ute och gått med Kajjan också har jag lagat lite mat med mamma eller ja det var mest hon som lagade, sen har vi tittat på en hel knasig film. Black snake moan tror jag den hette, handlade om en massa tragiska människor men va fan ibland får man se sånna filmer också.

I morgon blir det skola ändå, pallar inte lovar att Karolina är sjuk då med. Då snear jag totalt. För lönt att gå till skolan och va där i typ 3 timmar? Nej.

Och förresten idag har jag nysit 100 gånger och snytit mig 200, det är kul att vara förskyld ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0