Hos Johanna!

Godmorgon eller kanske godmiddag?

Här ligger jag i Johannas säng och chillar medans Johanna är i skolan är ju ledig idag och det är grymt skönt. Dock vaknade jag lite väl tidigt klockan tio. Men antar att det bara är bra så man inte sover bort hela dagen.. Måste snart dra mig hem och sätta igång och plugga, så typiskt att man måste plugga när man är ledig. Har ett prov på onsdag och ett arbete som ska vara klart och jag har inte börjat på någon av sakerna bra Emilia bra nej inte direkt, men det fixar jag idag eller i morgon är ju ledig då med.

Har iallafall något att se fram emot idag ska ju träffa alla mina babes och fixa med Costa Brava resan asså fy fan vad det kommer bli fett ;D Helt galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0