Here I Stand

Då var det redan onsdag igen, veckorna bara springer iväg men det är bara positivt.
 
Vad ska man säga om dagen? Jo att skolan var trevlig idag faktiskt och snabbt gick det också, älska att ha typ en rast och en halvtimme till lunch. Då går dagen mycket snabbare än när man har håla på 2 timmar och femtioelva raster.
Annars dagen har varit extremt seg sen jag kom hem från skolan då och jag har typ gjort allt för att slippa plugga, jag har plockat undan på mitt rum, dammsugit mitt rum också har jag tvättat tre maskiner. Men man är ju ändå så illa tvungen att plugga, plugga och plugga, läsa guidemanus inför morgondagen. För i morgon ska vi typ åka Skånerunt med klassen. Eller vi ska åka Skånerunt men inte runt hela skåne så klart men det förstod ni förhoppningsvis.

Känner dock att jag måste läsa det lite till för på platsguidningen kan man inte stå med papper men på bussguidningen är det "skit samma" okej inte riktigt, men ingen ser ju att man har papper iallafall. 

På fredag kan jag andas ut för då är vi lediga! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0