Hemma

Skoldagen gick relativit fort men det blev en stor besvikelse när vi kom in i matan och det luktar svett, tänkte direkt att det var mexikansk soppa men nej då är det något ännu värre korvstroganoff så räligt och det luktade så räligt!!
Om det står nötfärsbiff på matsedlen kan man väl för tusan inte servera något annat? Det skulle va korv i går men då var alla lediga så då frös dem in korven och tinade den idag ch biffarna sparar dem till nästa vecka haha. Kommnual skolan suger..

Provet gick väl hyffsat bra, kände mig ganska säker på alla frågor utom en och analysuppgiften gick väl bra. Ett G blir det ju minst. Efter skolan åkte jag och Louise ner till stan fixade massa shit på banken till henne och "fick" goda karameller. Sen gick vi till resebyrån och dem är typ knäppa? Snacka om att dem bara hittar de dyraste alternativen.

Nej om jag ska ta och sätta igång och fundera på vad jag ska hålla tal om i svenskan vet ju på ett ungefär, men vet inte vilka texter jag ska ha.. Löser sig det är ju trots allt 6 dagar kvar tills dess, 6 dagar herregud och jag har inte ens börjat skriva tur att jag alltid har så bra framförhållning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0