Gotta be somebody

Okej helgen är över men innan jag berättar någoting om den måste jag säga att min torsdag & fredag tillsammans med Louise var så bra, underbara dagar helt enkelt just like old times!

I fredes var det ju äntligen dags för Johannas 18års fest på Cardinal och allt började mycket bra god mat & dryck och trevliga människor såklart. Kvällen rullade på och efter ett tag gick jag och Louise till Bakom där det var fett nice faktiskt sen tillbaka till Cardinal och sedan avslutade jag min kväll på Steak House jag menar vad är en utekväll utan steakhouse haha så jävla bra men ja ändå. Jag hade hur kul som helst dock fick man lite för mycket av det goda men det är sånt som händer..

Igår var jag mer dö än levade men när jag vaknat och lite sånt så asade jag och Kajjan upp oss till Burger King och krängde. Och framåt eftermiddagen var det dags att göra sig i ordning igen, men denna gången för Lovisas och Tims maskeradfest. Det var helt ok jätte trevligt folk och mat och såhär men eftersom jag inte var på humör för fest så blev det som det blev fast tyvärr verkade ingen annan heller vara det.

Nu ska jag gå och lägga mig i min sköna säng, God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0