Då var det Fredag.

Karolina kom till skolan idag och det var ju tur, fast vi gjorde inte så mycket som vanligt men ja skönt att man inte gick dit helt i onödan i allafall. Efter skolan följde jag med Lis fis hem degade lite och typ kollade mobiler, vill också ha en ny mobil nu får nog önska mig det i julklapp.

Sen nu har jag färgat håret, lite mörkare och lite rödare vet inte om det blev bra än har inte orkat föna det men det ser bra ut när det är blött iallafall.. 

Ikväll vet jag inte vad som händer ena stunden vill jag ut andra vill jag bara gå och lägga mig så vi får se helt enkelt återkommer i morgon med vad det blev, pusss & kram så länge dådå ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0