12 November.

Då var det onsdag idag och lill lördag vilket betyder att det snart är helg igen skönt! Idag i skolan har vi haft nationellt prov uppsatsen i svenska b som också vissa andra har haft idag. Och det gick nog bra tror jag men som sagt man vet aldrig.. Hoppas iallafall på ett bra betyg men ganska störigt att jag efter jag renskrivit hela uppsatsen kom på andra saker jag kunde skrivit, visst jag kunde lagt till och ändrat men det pallade jag inte haha. Den får va bra så som den blev tänkte jag.

Var hemma redan vid elva idag och då lagade jag lite mat och pluggade lite. Sen åkte jag inte till stan igen för att gå till Jennie på frisyrmakarna och färga håret. Brunt blev det med lite rött i men innan det blev brunt blev det typ koppar orange nästan som Bre i Desperete Housewives inte så jätte fint jo på henne men inte på mig. Men duktiga Jennie fixade till det så nu är jag helnöjd, tack!

Finaste bilden på länge NOT men så här ser håret ut iallafall:




Kommentarer
Postat av: angelina

fin du blev i håret :) BRUNT <3 hihih



skorna kosta 200 :)

2008-11-12 @ 21:26:42
URL: http://angelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0