081116

Okej igår var det som sagt Pesas och Lindas 18 års fest och det var trevligt till en början god mat och goa tjejer men sen snea jag på livet typ och gick hem till Metsi. Vi snackade lite och drack lite eller jag gjorde och efter lite snack med henne var jag fitt för fight igen så jag gick tillbaka till deras fest, men då hade mestadels av folket redan gått och dem som jag var med skulle in till stan så jag hängde med. Blev som vanligt kan ni gissa? haha Stek huset såklart! Var inte så kul igår vet inte varför, kanske för att jag typ var 2 sekund tänkte på att jag skulle upp halv åtta nästa morgon. Så jag åkte hem redan vid ett.

Efter ungefär 5 timmar var jag pigg och vaken eller inte men upp och hoppa fick jag göra ändå. För idag var det dags för Jennis Gesällprov så hennes mamma hämtade mig halv nio också körde vi till Lund där hon skulle göra det. Och det har varit en dag av väntan men det var helt ok ändå. Är nöjd med mitt hår iallafall och det är huvudsaken.

Nu ligger jag hemma hos Johanna ska sova här i natt så vi hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0