Vad har hänt med min blogg?

Min vackra bakgrund är borta, antagligen för att länken som jag hade har frösvunnit personen som hade bilden ville nog inte dela med sig av den mer, taskigt! Nu förstördes ju hela min blogg. Nu måste jag ägna timmar åt att få den vacker igen jobbigt men det får bli en annan dag när jag har mer tid. Vilket troligtvis inte kommer bli på ett tag. Har ju en del mer saker kvar i skolan.
 
Har glottat tv med min pappa i två timmar nu, du är vad du äter och sanningens ögonblick. Vilka frågor han fick, jag hade aldrig vågat ställa upp i det programmet. Kul att svara på sådanna frågor inför hela svenska folket (okej inte hela men en stor del) + mamma, pappa ,bror ,vänner och släkt, nej fy fan pinsamt.

Jag borde gå och lägga mig snart eftersom jag ska till min praktik i morgon. Lär inte få ta tåget vid tre utan vid fyra, så det blir en lång dag. Kommer vara ansträngande eftersom jag inte varit där på ett tag också, så då får man dra fram allt man har lärt sig så att man inte står där som ett fån och inte kan någoting. Karolina kommer på besök min lärare för er som inte visste det. Det kan ju bli trevligt då blir det extra lång fika, men lite jobbigt att dem kommer sitta och snacka om mig. Men förhoppningsvis kommer dem bara säga positiva saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0