Underbara tisdag.

Idag har det varit en bra dag trots att jag satt med min hemtenta i No ända till klockan två i natt. Har bara mig själv att skylla eftersom jag började med den vid nio på kvällen. Men resultat blev 8 handskriva a4 sidor så jag hoppas innerligt att jag får godkänt.

Vaknade upp 08:00 av klockan idag efter ca 5 timmars sömn men jag var faktiskt inte så trött konstigt nog. Skolan rullade på fick inte så värst mycket gjort men kanske kan bero på att nästan ALLA är grymt jävla skoltrötta nu. Idag fick vi även det härliga engelska arbetet och hemtentan i Psykologi, båda sakerna ska vara klara inom loppet av två veckor jippi. Är så sjukt jävla mycket i skolan nu så jag snart spyr, jävla skola. Nej ska sluta klaga nu. För i morgon ska jag till Ullared med min praktik och shoppa en massa hela fem timmar ska blir riktigt nice hoppas där finns jätte mycket fina saker. Sen är jag ledig både på torsdag och på fredag riktigt skönt.

Och i kväll ska jag vara med min kära Louise. Och ikväll är det både Ulgy Betty och Desperete Housewives lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0