Torsdag.

Igår kom Johanna hit tillslut, visade sig att hon hade somnat eller något i den stilen. Vi drack en go kopp kaffe sen gick vi ut och gick en lång runda. Efter att vi båda två hade ätit var vi väldigt rastlösa eller jag var iallafall. Så jag fick den geniala idén att vi skulle gå ner till Råå, till stranden och sitta och mysa. Så det gjorde vi, fick även med oss Louise också. Åt glass och snackade en massa skit jätte mysigt var det faktiskt. Men sen blev det kallt och vi gick hem.

Idag är det torsdag och jag är ledig, vaknade vid tolv av min kära katt. Gud vad irriterad jag blev han jamar så högt så jag vet inte vad. Men när jag släppte in han i mitt rum kunde jag inte vara irriterad mer för han är så himla gullig. Så vi mös ett tag sen gick jag upp och åt frukost. Nu har jag nästan precis skrivit klart mitt naturarbete eller ja det var ett tag sen. Tog väl två timmar, kan ju säga såhär jag har gjort betydligt bättre arbeten men jag orkar verkligen inte lägga ner mer engergi på det. Dessutom har jag redan skickat det till min lärare. Så nu får jag hålla tummarna och hoppas att jag får godkänt. 

Det enda jag har kvar nu när det gäller skolan är: slutporv i spanska på tisdag, engelskarbetet a trip around the world (som jag förtillfället håller på med) och sist men absolut inte minst geo uppgiftern för vg och mvg. Har gjort lite på dem också idag men fan vad det är tråkigt. Jag gillar absolut inte geografi, det är kul att resa och jag borde veta mer om hur det ser ut i världen. Men tyvärr har jag inte lärt mig det av geografi A. kanske för att dem kapade kursen på mitten. Rönnowska i ett nötskal, nej om man ska forstätta plugga nu. Vi hörs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0