Tisdag.

Idag är det en bra dag för jag är ledig och måndagen är äntligen över. Vaknade för en timme sedan ungefär och har sovit ca 13 timmar i natt, riktigt skönt! Men är tyvärr fortfarande trött kan inte fatta det. Har ont i ryggen också, förskyld är jag också men annars mår jag bra haha. Idag ska jag skriva lite på min psykologi och träna på min gudiningen inför morgon dagen. Asså jag vet inte ens vart vi ska i morgon snacka om att ha noll koll, vet bara att vi ska någonstans i skåne typ till Hässleholm och Krisitanstad. Aja det blir säkert jätte bra men kommer vara sjutkligt nervös över min gudining men denna gången måste jag göra det kan inte vara sån fegis som bangar igen haha. Jag måste göra det, jag får ju tänka på mitt betyg jag som vill ha mvg på min apu.

I dag ska jag även fika med Johanna panna i stan, pappa kör mig in till stan om lite mer än en timme, hms när ska jag hinna plugga? Måste ju duscha och göra ve mig och sådant tråkigt också. Det löser sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0