Tears dry on their own

Åkte ner till stan innan idag med Louise, blev körd av min snälla pappi, träffade sedan Johanna. Och vi alla tre gick i stan, sen gick vi och tittade på Johannas pappas nya lägenhet. Gud vad den var fin, lite avundsjuk blir man allt. För vem skulle inte villja bo mitt i stan i en sådan fin lägenhet. Sen lämnade Louise oss, och jag och Johanna fortsatte gå i stan. Hittade en tröja på Gina tricot bara råkade köpa den, den var ju så billig. Men not good för min ekonomi men men. Nu har jag nästan precis ätit middag, sitter här nu och darrar fattar inte varför, men det är ju inget fel på mig jag ska bara motionera mera haha pallar inte.

Borde träna på min guidning eller skriva på hemtentan men jag orkar inte. Funderar starkt på att vara sjuk i morgon. Ska ju bli jätte kul att åka i väg i morgon på utflykt med massa pensionärer, nej men det kommer faktiskt bli trevligt bara jag hade sluppit guida. Förstår inte varför jag valde dennna linjen när jag inte vill guida haha ibland är jag bara för rolig. Jag vill guida egentligen men är så rädd för vad dem ska säga, rädd för att jag ska bli nervös och tappa bort mig! Åh förstår inte varför jag oroar mig kommer ju säkert gå skit bra, bara jag kan det utantill så. Sen hade det inte varit fel ifall det hade varit lite senare ska ta bussen till Ramlösa klockan fem över sju, jag är ingen morgon människa. Hatar att gå upp på morgonen och hatar att gå och lägga mig tidigt.

Ikväll är det Desperete Housewives och Ugly Betty två av mina favorit program på en och samma gång kan inte bli bättre. Nej nu måste jag öva på gudingen eller nej jag vill inte haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0