Söndag.

Godmorgon!

Min helg har varit bra har hunnit med både party och hemmakväll. Dock suger det hårt att denna helgen redan snart är slut.

Fredag: gick hem till Louise vid åtta tiden, där var även Linda. Vi lyssnade på musik, fixade till oss eller jag gjorde eftersom jag är så seg så jag hann inte göra allt hemma. För då skulle jag kommit till Louise ännu senare och det hade inte varit populärt. Vid tio var vi i stan och vi gick då till Simon Metsi på förfest. Till en början var det lamt som in i tusan och jag undrade vad gör jag här? Men jag och Louise betsämde oss för att det inte skulle bli tråkigt så vi blev wild and crazy och det blev betydligt roligare. Vid tolv, halv ett tiden begav vi oss ner till staden. Sa hejdå till min glada bror, jätte glad var han not! Men iallafall, sen efter lite om och men kom gick vi till Steak House och kom in utan problem. Förutom att hela kön typ hörde vad vi snackade om gick det bra. Inne på Steak House var det kul tyckte jag iallafall. Louise skulle gå hem tidigt i Fredes men det blev inte så, haha. Undrar om det var mitt fel, lite kanske.

Lördag: vaknade upp efter några timmar sömn och mådde prima ballerina, ja faktiskt förutom att jag var så himla trött. Åkte hem vid halv tolv sen gjorde jag inte så mycket mer. Skulle pluggat men hade verkligen inte orken till det, städade iallafall mitt rum som såg ut som ett bombnedslag som vanligt! På kvällen skulle jag fikat med Linda men jag råkade somna vid sju sen vaknade jag vid halv nio och då satt jag och Mamma på en film. Så det blev en mysig hemma kväll iallafall och det är aldrig fel.

Söndag: idag ska jag plugga och åter plugga, ska bara hitta orken. Kommer aldrig hitta den så vi får se hur det blir med den biten.

image209

Bild sen i fredes ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0