Soliga Torsdag.

Idag har jag varit ledig och det har varit så jävla skönt. Vaknade vi elva tiden eller lite senare kanske, åt lite frulle sen gick jag raka vägen ut i trädgården för att steka. Vid tolv kom Johanna och vi stekte tillsammans i typ två timmar sen blev vi hungriga. Så vi lagade mat, på menyn stod vegetariska minivårrullar med ris och wokade grönsaker. Mums vad gott det var älskar verkligen vegetariska vårrullar. Men jag och Johanna suger på att fritera på platta haha. Den första vårrullen blev svart haha. Sen har vi promenerat en runda och jag har njutit över att vara ledig så jävla gött. Tänkte städa mitt rum nu det är väl mindre gött men behövs verkligen. Skulle pluggat en massa idag men har av någon konstig anledning har det inte blivit så kan ju inte bero på vädret iallafall hehe. Men i morgon då jävlar måste jag faktiskt sätta i gång lite grann men är ju ledig då med så jag kan ju chilla.

Men ha en bra dag sola och njut, snart är det sommarlov!

image197

I helgen vill jag bada i havet, det vill Louise också det vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0