"Perrelli ser ut som en transa"

Norske schlagerartisten Åge Sten Nilsen sågar "Hero"-stjärnan





- Allt ifrån hur hon låter till hur hon håller i mikrofonen och sjunger påminner mig om en dragshowartist. Hon ser ut och låter som en transvestit, säger han till norska kändissajten Side 2.


- Första gången jag såg henne på tv trodde jag att det var en man, säger han

- Perrelli framför låten på ett sätt som får mig att fundera på om hon verkligen är människa, och inte en docka. Det låter som att den framförs av en maskin.



Det är denne söte man / kvinna som utalat sig om Charlotte.
Och jag kan på något sätt hålla med ändå, trots att jag mer tycker
att hon liknar en katt haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0