Östra Göinge och ivön

Igår så tränade jag nästan inte alls på min gudining utan tittade i stället på tv och efter det böla jag ett tag, det var som om allting bara sa stopp och det enda som fanns att göra var att gråta, riktigt mesigt jag vet! Men efter att jag pratat med mamma så kändes det faktiskt lite bättre, det är bara 3 veckor kvar i skolan.


Somnade vid tolv men har inte sovit gott i natt har vaknat minst en gång varje timme så när klockan ringde, klockan sex var jag allt annat än pigg och glad. Jag var snarare nervös och på dåligthumör.. Men hör och häppna så gick gudingen skit bra tyckte jag iallafall. Var inte alls nervös, utflykten i sig var inte så jätte trevlig. Eftersom vi besökte två kyrkor och jag gillar inte kyrkor för jag förknippar dem med en sak och det är begravningar. Kan tyvärr inte se det vackra i kyrkor som många andra kan och gör. Något positivt med denna dagen var maten haha, vi fick pannbiff med lök och självklart potatis och sås och det var jätte gott!

Var hemma vid halv åtta i Påarp, har varit i väg i över 12 timmar idag så nu är jag trött. I morgon ska jag inte till min praktik för vi har nationella i engelska B både reading och listning, riktigt segt pallar inte. Dessutom ska vi skriva med någon klass som går energi. Hoppas verkligen att dem håller käften när vi ska lyssna på texterna. Aja det blir säkert bra, nu ska jag sova eller göra något annat kul. Ha det bra pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0