One step at a time.

Segare söndag får man leta efter. Sen jag kom hem idag har jag fan inte gjort två knop för mycket.. Har suttit här och glott sen har jag faktiskt varit ute i solen i en hel timme,wow! Men nu har jag varit ute iallafall, ska ju bli dåligt väder i veckan eller inte dåligt men lite svalare som typ normalt vårväder och inte sommmarväder. Vad har jag mer gjort idag? hm.. ingeting.. Och dessutom har jag typ varit ensam halva dagen riktigt jävla tråkigt.

I morgon är det skola igen, men ska inte klaga har bara en lektion mellan 8-9 sen nästa klockan tolv och sen bara två lektioner till. Alltså 3 lektioner på en dag, så när vi har den långa hålan ska jag och Lousie till stan och äta något gott för vem vill äta bråskköttbullar med torra makaroner inte jag iallafall. Och sen är vi lediga på tisdag, och på onsdag ska jag iväg med min praktik, på torsdag är det nationella sen är jag ledig. Och på fredag blir det antagligen praktik näst sista veckan nu. Känns som det var evigheter sen jag var på kontoret men det var det ju också.

Ikväll är det inget bra på tv jo Parlamentet och vet ni vad, det gör denna dag ännu tråkigare haha. Och i morgon är det fan måndag och vad tycker jag om måndagar, jo att dem suger! Aja nu ska jag gå och göra något kul typ titta tv fast det inte finns något på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0