One night.

Gick aldrig och la mig vid halv tio igår, för jag snackade med Louise i telefon i går och våra diksussioner tar aldrig slut vi skapar ett samtal om allt, men jag gillar det! Känns otroligt skönt att snacka med dig fast det är riktigt ointerssanta saker egentligen, känns i allafall som du lyssnar men det gör du kankse inte haha. Somnade istället vid elva och gick upp halv sju idag, lite mer sömn ja tack precis vad jag behöver.

Hade nationella i dag ju i Engelska och det gick allt annat än bra. Readning delen gick väl lite bättre än listning men absolut inte bra. Och listning ska vi inte ens snacka om fy fan vad svårt. Den sista texten om Canada eller dem små texterna helt sjukt jag fattade verkligen ingeting. Förstår inte varför dem gör nationella så svåra, dem måste verkligen vilja att statistiken i skolorna ska vara dålig.

Nu ska jag snart gå ner och se om mina potatisar är klara, ska äta lax och potatis sen ska jag plugga resten av dagen. För jag MÅSTE VERKLIGEN skriva klart min psykologi hemtenta idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0