No air

Hade ju som sagt grillkväll i går hemma hos Metsi med Mesti, Louise. Metsis bror och hans två kompisar och efter ett tag kom även Louises Mattias. Det var mycket trevligt och god var maten. Vid tolv tiden gick tofflen Louise hem. Och jag följde med Metsi till stan, det var meningen att vi skulle ut men blev inte riktigt så för hon tyckte klockan var för mycket? Haha, helt jävla ondödigt att jag masade min röv till stan från första början. Men jaja det är sådant som händer..

Idag vaknade jag upp med världens jävla huvudvärk fattar inte varför för jag kände mig absolut inte bakis, men huvudvärken fösvann efter två panodil. Men istället har jag sträckt hela höger över sida på ryggen och det gör grymt jävla ont. Har knarkat ner mig med massa tabletter men det vägrar gå över. Kan förtillfället inte ens vända mig åt varken höger eller vänster sida utan att det gör grymt ont. Fattar inte vad som hände. Annars idag har jag varit med Johanna, solat ett tag men höll på att dö för fy fan vad varmt det var. Man ska inte klaga jag vet för det är otroligt skönt att det är över 20 grader men då ska man befinna sig på stranden och bada inte sant Louise?

Sen gick jag och Johanna upp till Ättekulla och krängde pizza, mums vad gott. Massa alkisar var där också uppe, riktigt sorligt faktiskt. Hur en människa kan låta sitt liv styras av alkoholen,jag förstår bara inte det. Hur man kan ge upp allt bara man får dricka.. Vara full mitt på ljusa dagen på en pizzera där man bor. Nej det är riktigt sorligt och otroligt synd om deras familje, för jag vet ju att en del av dem A-lagarna som hänger på pizzeran på Ättekulla har ju familjer.

Ikväll ska jag och Louise hem till My, blir väl lite små fest sen bär det in till staden. Jag hoppas denna kvällen blir mer lyckad än gårdagen. Hade jätte trevligt igår men det blev ju som sagt inte riktigt som jag tänkt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0