Mys dag med Louise.

Hej hopp!

Nu sitter jag hos Louise, hon äter för tillfället så jag tänkte passa på att skriva lite grann. Riktigt kul att träffa henne igen nu efter 10 dagar ifrån henne. Men vi sågs faktiskt i går i Tyskland av alla ställen som finns. Min buss skulle köra in och handla sprit på hilligenhafen (kan absolut inte stava till det).. Men iallafall så ser jag en hyllinge buss där på parkeringen och vem tror ni inte står där av alla människor? Jo min Louise. Förstår ni hur glad jag blev, så jag sprang dit fortare än kvickt och det var ett kärt återseende fast folk trodde nog inte vi var kloka. Kramades hundra gånger och grät gjorde vi.

Förtillfället vill jag bort här i från igen, jag orkar inte med vardagen och skolan överhuvudtaget. Vet inte hur många gånger jag och Louise har sagt det nu men det suger så hårt. Åh, ta mig här i från nu.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0