Min helg.

Har varit dålig uppdatering denna helgen men jag har inte kännt för att blogga faktiskt.

Fredag: min sista praktik dag, var på väla och citygross men Maria sen fikade vi mest och sa hejdå, kändes lite sorligt ändå haha. Har ju trots allt varit där 3 dagar i veckan i 7 veckor. Men förhoppningsvis ses vi igen, jag lovade att komma och hälsa på! När det blev kväll åt jag tacos med familjen sen kom Louise hit här och vi gick till bussen tillsammans stressade som aldrig förr. Åkte hem till Metsi den äldre på förfest mycket trevligt. Dock drog vi oss vidare vid elva till Linas place där var Sofia också. Vi satt och förfestade lite till, sen gick vi alla fyra till steakhouse. Jag tyckte det blev en mycket lyckad kväll, dock brukar det vara roligare på steak. Men antar att det blir vad man gör det till.

Lördag: gjorde i princip ingenting på hela dagen, men på kvällen vaknade jag till liv och åkte hem till Angelina tillsammans med Louise, där var redan Alex och Alen. Vi grillade och åt god mat, vid nio satt självklart jag lina och Louise bänkade framför tvn för att titta på Eurovision songcontest. Sjukt besviken på Perellies placering men sånt man får ta. Dem kompisröstar i länderna där nere, och dem är betydligt fler än vi. Så länge dem gör så kommer vi tyvärr aldrig vinna.

Söndag: har haft en jätte trevlig dag tillsammans med min bror vi har varit på väla och jag har hittat en klänning till studenten dock är jag inte riktigt säker på om jag behåller den vi får se. Louise ska få se den i morgon så får vi se vad hon tycker. Nu ikväll har jag tittat på film ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0