Måndag.

Struntade i spanskan idag så hade "sovmorgon" till klockan kvart över tolv idag. Och då var det dags för svenska, redovisade min bok och det gick bra. Lite halv nervös som vanligt men det gick bra kunde det utan papper men inte så konstigt när jag läst boken 2 gånger. Efter det var det engelska där vi absolut inte gjorde någoting, sen var det klassförståndartid fick reda på en massa. Till exempel att jag fick engelska för hotell och turism som indval i trean och det suger. Men som Linda sa tänk om du inte har engelska på ett helt år som man tappar engelskan då. Och det har hon så jävla rätt i så jag får stå ut en termin till, det blir ju inte alls likadant som engelska b. Klockan tre idag hade jag och Louise speaking och det gick bra fick godkänt och det är jag helnöjd med.

När jag kom hem idag, följde jag Johanna till råå snackade lite sen fortsatte jag min runda ensam gick bort till Pålstorp, mot Gantofta men svängde av vid Raus kyrka och gick hem. En liten trevlig runda, men man måste ju röra på fläsket i bland. Nu har jag suttit med mitt engelska arbete, a trip around the world i en och halv timme. Har knappt kommit någon vart men jag orkar inte. Helt ärligt du ska tänka på ALLT! Du har typ nästan 500 000 kr också ska du skriva ner precis vad du gör med alla pengarna. Jag orkar inte, vill bara slänga mig i soffan nu är så jävla trött på skolan.

Men snart är det slut och det enda som är kvar nu är detta engelska arbetet, natur arbetet och slutprov i spanska. Men det är inte så lite det inte. Arbetet i natur vill jag inte ens tänka på och inte engelskan heller. Jag kommer hoppa av lycka när det är den 4 juni.

Längtar redan till helgen, det är fan helgerna man lever för. Jag vill ha fredag idag! Tack och hej vi hörs..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0