Måndag kväll.

Fan vad jag är arg på mig själv... Varför satt jag inte igång med engelska arbetet direkt när jag fick det? Visst har haft en massa andra saker att göra och tänka på. Och har inte haft mycket tid över till engelskan, men hade iallafall både i lördes,söndes och idag på mig. Och vad har jag åstdakommit? Jo har skrivit ett halvfärdigt brev till den jävla advokaten och har börjat skriva om mitt första stopp. Tyvärr har jag ingen motivation, ork, lust och vilja för tillfället. Och det är för jädra dåligt av mig.

Nu kom jag på att jag har ju geografin kvar också. Måste nog be om ledigt från min praktik när ska jag annars hinna göra allt? Bra fråga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0