Lill lördag.

Alltså onsdag är det idag.

Har varit på min praktik idag och det har gått bra som vanligt. Fick gå och posta ett brev hos komunen idag, och det var ju en liten utmaning haha eftersom jag bara har varit på stationen i Klippan där resteamets kontor är.  Men jag hittade, Klippan är ju inte så stort. Sen har jag bara meckat med pärmenra som ska finnas nere på hotellen i Spanien respektive Kroatien. Lite sådär halv knepigt man får pyssla och ha sig haha. Äh men det är kul, fick även ta ett tåg tidigare hem idag, otroligt skönt den timmen gör mycket. I morgon är jag ledig, snälla dem är! Fick ledigt för att jag skulle kunna plugga. Så det får jag allt ta och göra i morgon.

Idag ska jag va med Johanna, hon skulle ta första bästa buss hit men ännu har hon inte dykit upp och det var snart en timme sen jag pratade med henne. Aja hon kommer väl så småningom. På fredag ska jag åka till Väla med Maria på min praktik fett nice, kan jag ju handla själv också. Var hur länge som helst jag var på väla faktiskt.
Nej nu ska jag ringa Johanna och fårga vart tusan hon tar vägen,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0