Going wrong.


Idag är det tisdag.

Skolan idag har väl varit helt okej, men har tittat på klockan mer gånger än vanligt för känns helt onödigt att vara i skolan när man har så mycket att plugga hemma. I allafall hade tre lektioner idag. Första spanska där det bara var jag och Louise som vanligt nu för tiden och det gick väl bra övade inför slutprovet. Sen var det dags för engelska, fick tillbaka nationella. Och resultatet av det kunde ju varit betydligt bättre, men så länge jag får G i betyg är jag nöjd. Så då kvittar det egentligen vad jag fick på nationella. Sista lektionen var psykologi trodde bara vi skulle lämna in tentan men gud så fel man kan ha. Hade lektion i nästan två timmar, pratade om psykiska sjukdommar, depression och ångest. Inget man direkt blir pepp av snarare tvärtom.

Ingeting går som jag vill idag, tänkte börja göra mitt naturkunskapsarbete om vanilj och hittar jag någon fakta? Nej, så där sket det sig. Tänke nyss börja på geon men eftersom jag har alla dokument om det på min brors dator och den vägrar starta sig så sket det sig också. Då finns det bara engelskan att göra och jag känner fortfarande ingen motivation till den. Så vad ska jag då göra? ingen aning, ska snart äta i allafall så får vi se om det går bättre med mitt pluggande efter maten.

Dessutom har jag sjukt ont i ryggen idag, när ska det gå över? Man ska inte ha ont i ryggen när man är 17 år. Äh får väl gå till vårdcentralen men dem suger där så vill helst inte gå dit. Får gå till pappas sjukgymnast.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!

hoppas allt är bra!
jag undrar om du kanske hade kunnat rösta på min hund i en tävling hon deltar i.
om du tycker hon är söt såklart :)

www.enlitentax.blogg.se

2008-05-20 @ 17:44:50
Postat av: Andreas

Vad händer ikväll?

2008-05-20 @ 17:47:24
URL: http://www.metrobloggen.se/andreasjohansson
Postat av: Julia

Hej! Just nu lottar jag ut en bloggdesign på min blogg, du behöver inte länka för att vara med utan bara kommentera inlägget (gå in på min blogg och scrolla ner lite :).
Vinner du inte (eller vill du ha en annan) så kan du alltid beställa en egen valfri design som du själv bestämmer hur den ska se ut. Läs mer på "Designhjälp" längst upp på min sida.

:)

2008-05-20 @ 17:47:52
URL: http://juliaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0