Gårdagen

blev riktigt lyckad. Började ju då med att jag åkte hem till My tappade Louise på vägen haha nej men hon stannande hemma. Förfestade lite grann hemma hos My sen tog vi bussen till stan. Gick till Norrahamen där Kajsa och hennes vänner var stannade ett tag där jätte mysigt, jag vill också ha en båt! Sen gick vi vidare till steak house och där stannade vi resten av kvällen. Hade riktigt roligt igår faktiskt och det var ju bra, det blev alltså en lyckad kväll ändå. Det blir oftast alltid bättre när man inte planerar och håller på, nej men ska ta det som det kommer för då blir det oftast bäst som igår..

Idag är jag trött som bara den, borde plugga eller åtminstonde sitta ute i solen och inte här inne vid datorn av alla ställen. Konstigt nog hamnar man alltid här.. Aja får bege mig nu ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0