Fredag.

Då var det fredag idag och det är ju helt underbart. Har varit på min praktik idag och där var det full rulle för ovanlighetens skull. På morgonen kom min lärare Karolina på besök så då blev det en timmes fikanade och snack om mig, kändes lite läskigt när alla tittade på mig och sa i princip vad dem tyckte om mig. Men som tur var det bara positivt. Fast Uffe sa faktiskt att något jag gjort dåligt var att jag hade tagit hans plats i köket, haha och det tar jag faktiskt inte så allvarligt på. Nej har varit sysselsatt hela dagen i dag och det har varit kul faktiskt, trivs otroligt bra där, synd att det bara är en vecka kvar.

Idag pratade vi även om att jag kanske får åka med till Spaninen i början av sommaren, skit kul men om jag får betala för mycket själv kan jag lika bra åka med mina kompisar eller min familj. Men vi får se, i utbildningssyfte är det ju bättre att åka med Resteamet.

Är helt slut nu egentligen men det blir fest i kväll ändå, får ta det lite lungt bara. Det fixar sig..
Ska äta grillad flintastek, klyftpotatis och god sallad snart sen ska jag vidare till Louise där hon och Linda är. Få lite god efterrätt och förfesta lite kanske, fett nice! Hörs i morgon.

Förresten Grattis Angelina Malmros på din 18 årsdag ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0