Fredag.

Idag är det fredag fast det inte känns som det tycker jag.. Otroligt skönt ändå. Har legat i trädgråden med min mamma och solat lite nu. Fick värsta rycket när vi satt där ute i trädgården så jag klippte gräsmattan och fy fan vad jobbigt det var. Det är verkligen mansgöra, tror dessutom aldrig någon innan har klippt gräset i enbart bh och trosor haha men nu har någon iallafall och det är jag. Och trots att jag inte hade några kläder på mig blev jag hur varm som helst kan ju bero på att det är ca 45 grader på vår baksida i solen.

Nu börjar jag bli otroligt rastlös har ju bara varit här på händelsrika raus i två dagar. Händer ju inte så jätte mycket här om man säger så.. Men ikväll bir det grillmys hos Metsi med cider (louises cider) som jag har köpt haha. Nejdå jag har egen dricka men cider hade inte varit fel. Blev otroligt trött nu får nog gå och lägga mig elller något. Vi hörs sen kanske, annars ha en super bra Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0