Forever

Jag överlevde mig tråkiga söndag och den jobbiga måndagen som inte blev så jobbig. Hade spanska på morgonen endast jag och Louise på spanskan men det gick bra. Sen begav vi oss till stan. Gick och tittade, fick även med mig hem ett vitt somrigt linne. Louise fick dock med sig lite mer hem kanske för att hennes plånbok för tillfället var tjockare än min. Aja sen blev det kebabtallrik på bomb, gud så gott och gud så onyttigt! Viktminsknings fronten går verkligen inte bra. Och det är mindre än en månad till sommaren börjar på riktigt. Jag får nog köra min soppdiet ändå eller så får jag helt enkelt acceptera att det är så här jag ser ut och gilla läget?

Åkte till skolan sen när vi käkat kebab och hade en enstaka lektion helt onödigt att gå till skolan idag överhuvudtaget men ganska onödigt att få frånvaro så därför gick jag dit.. I morgon är vi ju som sagt lediga ska bli riktigt skönt. Sova länge är fortfarande trött efter helgens bravader. Blir även en massa plugg i morgon för jag orkar verkligen inte dag. Dessutom kommer nog Louise också hit vi skulle sola men verkar som solen har gått i moln?

I morgon ska det vara 12 grader ute snyft! Fan vad tråkigt helt ärligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0