Färdig!

Äntligen har jag skrivit klart min hemtenta i pyskologi, det känns otroligt skönt. Men tyvärr är det inte slutpluggat utan det väntar mig en himla massa plugg mer. Men förtillfället är jag slutkörd och det värker i min rygg som fan så måste lägga mig ner ett tag.

Om en timme är det sanningens ögonblick eller vad programmet heter, ska titta på det brukar inte göra det men tänkte göra det idag, verkar bra faktiskt har bara sett snuttar av det.

Idag har mitt humör tyvärr inte varit på topp, och det blir inte bättre när vissa människor skriver spydiga kommentarer som får en att vilja bajsa personen i munnen. Där snodde jag Johannas uttryck men det är vad jag känner för sådanna personer som dig. Nej sängen kallar, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: johannaistheshit

haha använd de hur mycket du vill!

2008-05-15 @ 20:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0