Eftermiddag

Har fortfarande inte börjat plugga ännu, men känner mig helt slut orkar verkligen inte. Det enda jag har gjort idag är att titta på film och sedan fick vi besök av pappas kompis Peter och hans barn Mattis och Cliff. Tåkigt nog sov Mattis hela tiden men det gjorde inte Cliff, utan han underhöll oss och det var trevligt haha. Jag pallar inte gå till skolan i morgon om vi bara har tre lektioner. För då är det första spanska sen håla i 3 timmar och efter det svenska där jag i och för sig ska redovisa. Sen engelska där man får sitta var man vill och jobba. Jag har inte tid att gå till skolan när vi ändå inte gör något som gör att man får någon kunkskap. Då kan jag lika gärna sitta hemma och plugga. För idag orkar jag inte ändå.

image211

En söt bild på Cliff när han var kanske 3 - 4 år. Nu är han
6 år tror jag. Jag och Cliff pratar i telefon nästan en gång
varje vecka och jag ligger 2 på hans lista. Det ni är inte illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0