All night long.

Också var det tisdag igen, igår efter skolan som för övrigt var ganska onödig att gå till, så pluggade jag! Skrev klart mitt arbete i engelska om a trip around the world. Redovisade det i dag och det gick väl ok skönt som tusan att det är över. I morse på spanskan hade vi slutprov haha gick inte särskilt bra men det räckte för ett G huvudsaken för mig i dem ämnena jag inte tycker är kul. Sen var det dags för psykologi där vi tittade på film om autism inte så jätte givande. Visst det är jätte synd om alla som lider av det speciellet för familjen men nej inte en tisdagseftermiddag när man bara vill hem..

Det enda jag har kvar nu som gäller skolan är lite goegrafi okej inte lite men det fixar jag, sen är det redovisning av praktiken i morgon men det tänker jag inte förbereda mig på så speciellet mycket. Jag menar man måste ju komma i håg vad man gjort, annars är det illa. Har hittat lite historia om företaget så det kommer nog gå fin fint.
Känns helt onödigt att va i skolan nu vi kunde lika bra slutat i morgon istället för nästa onsdag. Tänk att skolan gör allt för att dra ut på tiden så mycket som möjligt.

Idag ska jag äta fiskpinnar, sjukt besviken haha ville ha hemmalagad hamburgare med pommes men får stå ut. Dessutom får jag äta ensam ;o för mamma och pappa ska iväg. Överlever väl men det tar emot att äta ensam, det är ju så jävla tråkigt. När jag har ätit klart ska jag åka ner till Allhellgonakyrkan och titta på Metsis pjäs tillsammans med Louise. Sen ikväll är det Gossip Girl älskar det programmet sen är det depserete housewives det är också för jädra bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0