When the night comes falling.

God afton!

Haha vad det lät gamml modigt, aja. Idag var det en skön dag i skolan, slapp psykologin så slutade redan klockan kvart över ett. Efter skolan var det meningen att jag skulle plugga men som vanligt så blev det inte så. Var tvungen att titta på de två sista happiness avsnitten som fanns på hemsidan, säger bara herregud vilken jädra bra serie dem har skapat. Danskarna är inte så dumma dem, tycker dem har lyckats alldelles utmärkt med 2900 happiness. Men vid fem tiden fick jag panik som vanligt och satte igång och pluggade, förstår inte varför jag aldrig lär mig att börja plugga i tid. Kanske pluggar bättre under stress men nej det gör jag inte, nu sitter jag här med lite panik fortfarande för jag kan inte provet eller jo vissa frågor har ju fastnat bra men andra inte. För jag fixa nu ska snart sätta igång.

Har nyss tittat på Gossip Girl och solrigt nog var det sista avsnittet för denna gågen eller något, dem återkommer i maj med nya avsnitt. Vad kan dem ha visat typ 5 avsnitt max, lönt. Nej inte direkt men men var sjukt bra idag ialllafall. Haha vilken nörd jag är. Räknade efter innan hur många skoldagar vi har kvar denna terminen och det var inte många endast 23 styckna, är sååååå glad. Och i övermorgon är det sista skoldagen denna veckan sen är det påsklov med snö. Nej men det ska bli grymt härligt och på Fredag är det typ klassfest ska också bli grymt skoj. Nej nu ska jag plugga, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0