What a wonderful day.

Nej kanske inte, skolan var väl helt ok idag. Sen åkte jag och simma med Johanna och efter det köpte vi oss varsin kalkon macka och efterlängtat kaffe och det var trevligt. Men sen när jag kom hem vid fem skulle jag börja plugga. Blev inte riktigt så, först tittade jag på det sista happiness avsnittet som ligger på hemsidan sen åt jag middag och satt vid datorn, ja ni vet allt man gör för att slippa plugga. En timme innan Gossip Girl satt jag igång, fick gjort naturkunskapen var kanske inte viktigast men nu är det gjort, sen pluggade jag på min redovisning om folkmordet i Rwanda asså herregud jag kan inte allt utantill och lär inte lära mig det tills i morgon nu i heller. Men antar att jag får sitta uppe länge i kväll / natt och läsa läsa läsa, äh ska nog gå bra. Ska börja studa nu igen, pusspuss.



Ser dock ingen likhet, Bryan i Oc är ful och
Nate i Gossip Girl är så grymt jävla snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0