Vatten läckage.

Idag när jag och Louise kom till skolan möttes vi av goda nyheter, skolan var avstängd på grund av en vatten läcka. Så det fanns inget vatten på skolan, så man hade inte kunnat gå på toa osv. Vilket jag aldrig hade klarat, springet och kissar flera gånger om dagen hah. Så vi gjorde bara vårt prov som gick alldelles utmärkt för min del,kunde alla frågorna. Känner mig nöjd med mig själv för en gång skull.

Sen pratade vi bara lite med vår mentor, skulle ringa praktikplats osv. Men jag åkte hem och ringde istället, nervöst hatar att ringa sånna smatal men det gick jätte bra, hon som ska "ha hand om mig" var verkligen jätte trevlig. Så i morgon ska jag åka dit och hälsa på. Dem öppnar nio på morgonen så tidigare än så lär jag ju inte börja sen vecka 14-21. Jag ska även få åka på dagsturer till bordershoppen, ullared osv. Sen ska jag få åka på någon längre resa till Tyskland eller Åland tror det kommer bli kanon bra. Jag ser fram emot praktiken som bara den, ska bli otroligt skönt att slippa skolan 3 dagar i veckan nu ända fram till sommaren. 

Nu ska jag snart sätta igång och skriva ett arbete om mitt drömresemål som jag egentligen borde ha gjort för väldigt länge sedan men är inte så bra på att planera. Sen ska jag och min kära bror åka och simma, och ikväll blir det kalas hemma hos Johanna för hennes lillebror så ska dit där och äta tacos och tårta och snacka en massa skit med Johanna ;D  Men ni får ha det så bra, pussshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0